Text Ro Misiunea Noastră 3

Credem că secretul frumuseții este naturalețea. Frumusețea noastră reală este revelată atunci când suntem noi înșine – independent de cerințele sau opiniile altora.

Pe baza acestei convingeri, dorim să vă încurajăm să spuneți adio regulilor rigide și stereotipurilor „ideale”! Să ne luăm la revedere de la idealuri nerealiste, promisiuni goale și așteptări false.

Vrei să afli mai multe despre valorile noastre?

Click aici!

Fă cunoștință cu Monique

Când aveam douăzeci de ani, am dorit un produs pentru îngrijirea pielii autentic, natural, care să fie distractiv și mai ales, să facă ceea ce promite! Pentru că, dacă îmi ceri părerea, cuvintele ar trebui să fie întotdeauna urmate de acțiuni! Oricine mă cunoaște știe că nu îmi plac brizbrizurile. Sunt ferm convinsă că naturalețea și autenticitatea sunt cheile frumuseții în toate domeniile. Nu am avut un cuvânt de spus în ce privește produsele mele de îngrijire și a trebuit să mă mulțumesc cu ceea ce mi-a fost oferit. Tocmai de aceea, am insistat ca în HelloBody să ascultăm înainte de a acționa.

01 Meet Monique
02 Meet Monique

Am visat mereu la un brand care să reflecte așteptările mele – în final să fiu eu însămi, cu toate dorințele și nevoile mele. Mi-am dorit produse naturale, de înaltă calitate, care fac ceea ce promit și un brand care îmi dă de înțeles că mă prețuiește. De aceea există HelloBody. HelloBody ascultă și răspunde dorințelor comunității, de exemplu în dezvoltarea de arome, culori, consistențe sau chiar în dezvoltarea generală a produsului. HelloBody este colorat și tare distractiv, oferă produse de înaltă calitate, cu ingrediente atent selectate care reprezintă valorile sale – acest lucru poate fi văzut și în diferitele proiecte de caritate pe care le-am putut susține cu HelloBody Cares.

Așa cum se întâmplă adesea, anumite lucruri îmi devin clare treptat: odată cu extinderea din ce în ce mai mare, mi-a devenit clar că, în calitate de persoană și mai ales, antreprenor pentru HelloBody, am o mare responsabilitate. Nu sunt responsabilă doar pentru echipa noastră, ci și pentru lumea în care acționăm că brand. Prin ‘lume’ mă refer la orice: adică oameni, natură și desigur animale. Comunitatea noastră, de exemplu, este reprezentată de femei tinere care se află în mijlocul dezvoltării propriei personalități. Doar acest aspect necesită multă responsabilitate, mai ales în industria cosmetică! Există încă atât de multe imagini idealizate despre frumusețe care pot face femeile de orice vârstă foarte nesigure pe ele. Este problematic. Nu sunt perfectă, nu am fost niciodată un fan al stereotipurilor și nu am vrut să susțîn această imagine cu HelloBody.

Așa că am reconstruit valorile corporative care stau la baza companiei și am decis să le extind: acceptarea propriului corp, adică însușirea unei atitudini pozitive față de întregul corp, a fost adăugată calității, diversității și abilitării feminine, ceea ce înseamnă sprijinul global al femeilor. Pentru că egalitatea este încă la început în multe locuri din întreaga lume. De asemenea, în parte pentru că sunt antreprenor, am influență: pot încuraja oamenii să reconsidere, să orienteze lucrurile în direcția corectă sau chiar să le schimbe. HelloBody aduce o contribuție pozitivă. Acestea nu sunt doar cuvinte, aceasta este o viziune, o promisiune!

Vrei să afli mai multe despre produsele noastre?

Află mai multe aici