Dreptul de anulare & procesul de returnare

A. Informații despre dreptul de retragere

I. Dreptul de retragere
Aveți dreptul să vă retrageți din acest contract în termen de 14 zile, fără a da justificări. Perioada de retragere este de 14 zile din ziua în care dumneavoastră sau un terț numit de dumneavoastră, care nu este transportatorul, ați intrat în posesia ultimelor bunuri.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați (Hello Body GmbH, Rotherstraße 16, 10245 Berlin, Germania, telefon: +49 (0) 30 208982250, e-mail: info@hellobody.de) printr-o explicație clară (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail) a deciziei dvs. de a vă retrage din acest contract. În acest scop, puteți – dar nu sunteți obligați – să folosiți modelul de formular de retragere atașat.

Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți notificarea prin care vă exercitați dreptul de retragere înainte de sfârșitul perioadei de retragere.

II. Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți din acest contract, atunci trebuie să vă restituim toate plățile pe care le-am primit de la dvs., inclusiv costurile de livrare (cu excepția oricăror costuri suplimentare care rezultă din faptul că ați ales un alt tip de livrare decât cea mai ieftină opțiune standard de livrare oferită de către noi), fără întârziere și cel târziu în maximum 14 zile din ziua în care primim notificarea privind retragerea dvs. din acest contract. Pentru această rambursare, cu excepția cazului în care am convenit altfel cu dumneavoastră, vom folosi aceeași metodă de plată ca și cea pe care ați folosit-o pentru tranzacția inițială; în niciun caz nu vi se va percepe o taxă pentru această rambursare.

Putem refuza rambursarea plăților până la primirea bunurilor sau până când furnizați dovada că ați returnat bunurile, oricare dintre acestea survine mai repede.

Trebuie să returnați sau să ne predați bunurile fără întârziere și, în orice caz, în nu mai mult de 14 zile din ziua în care ne anunțați că v-ați retras din acest contract. Termenul limită se consideră a fi îndeplinit dacă expediați bunurile înainte de sfârșitul perioadei de 14 zile. Vom suporta costul returnării bunurilor dacă returnați bunurile cu etichetele de retur oferite de noi. În toate celelalte cazuri, veți suporta costurile directe ale returnării bunurilor.

Veți fi răspunzător pentru orice valoare diminuată a bunurilor numai dacă această valoare diminuată este atribuită unei manipulări a bunurilor care nu a fost necesară pentru a examina starea, proprietățile și funcționalitatea acestora.

Model de formular de retragere

Dacă doriți să vă retrageți din contract, completați acest formular și trimiteți-l la:

Hello Body GmbH
Rotherstraße 16, 10245 Berlín
Alemania
teléfono: +49(0)30 208982250
email: info@hellobody.de

Eu/noi (*) doresc/dorim prin prezenta retragerea din contractul pe care eu/noi (*) l-am încheiat la achiziționarea următoarelor bunuri (*)/furnizarea serviciului următor (*)
______________________________________________________________________________________________________________
Comandat la data de (*)/primit la data de (*):
_________________________________________________________________
Numele consumatorului (consumatorilor):
_________________________________________________________________
Adresa consumatorului (consumatorilor):
_________________________________________________________________ ____________________________________________
____________________________________________
Semnătura consumatorului (consumatorilor) Data

(*) Ștergeți după caz.

B. Informații speciale

Dacă finanțați acest contract cu un împrumut și, ulterior, vă retrageți din acesta, nu mai aveți obligații în temeiul contractului de împrumut, cu condiția ca ambele acorduri să formeze o singură unitate economică. Acest lucru poate fi presupus în special dacă funcționăm simultan în calitate de creditor al dvs. sau în cazul în care creditorul dvs. folosește cooperarea noastră în materie de finanțare. Dacă am primit deja împrumutul când retragerea a intrat în vigoare, atunci, în ceea ce privește consecințele legale ale retragerii sau returnării, creditorul dvs. își va asuma drepturile și obligațiile noastre în cadrul contractului finanțat. Acesta din urmă nu se aplică dacă obiectul prezentului contract este achiziția de instrumente financiare (de exemplu valori mobiliare, schimb valutar sau instrumente derivate).
Dacă doriți să evitați pe cât posibil o obligație contractuală, vă rugăm să vă exercitați dreptul de retragere și, de asemenea, să vă retrageți din contractul de împrumut (dacă aveți, de asemenea, dreptul de retragere în temeiul contractului respectiv).



Returnări după retragere și în cazul reclamațiilor

Vă rugăm să rețineți următoarele informații generale pentru returnări:
Notă importantă: respectarea acestor informații nu este o condiție prealabilă pentru exercitarea efectivă a dreptului de retragere, în conformitate cu secțiunea „Retragere”. Vă rugăm să evitați deteriorarea sau contaminarea bunurilor. Dacă este posibil, bunurile trebuie returnate vânzătorului în ambalajul original împreună cu toate accesoriile. Dacă nu mai aveți ambalajul original, ar trebui să fie utilizate alte ambalaje adecvate pentru a oferi o protecție adecvată împotriva deteriorărilor din timpul transportului și pentru a evita orice revendicări privind daunele cauzate de ambalaje defectuoase.

Vă rugăm să rețineți că putem oferi rambursări numai pentru produsele nedeschise!
În cazul în care comanda dvs. a inclus produse gratuite, vă rugăm să le returnați pentru o rambursare completă a prețului de achiziție. Dacă păstrați părți ale produselor, vă putem oferi doar o rambursare parțială.

Returnări după retragerea din contract:

Dacă doriți să returnați gratuit o comandă prin exercitarea dreptului dvs. de retragere, puteți solicita cu ușurință online etichetele de retur gratuit. Vă rugăm să rețineți că returul dvs. va fi gratuit numai dacă utilizați eticheta de retur generată conform descrierii de mai jos. În caz contrar, va trebui să plătiți returul, deoarece, din păcate, nu putem rambursa alte costuri de expediere.

Iată cum să returnați comanda gratuit:

Pasul 1: Vă rugăm să selectați mai jos țara dvs. și să introduceți numărul de comandă și adresa pentru a genera eticheta de retur.

Pasul 2: Vă rugăm să imprimați eticheta de retur care vă este trimisă prin e-mail și să o atașați pe exteriorul ambalajului articolelor pe care doriți să le returnați. Puteți duce pachetul la cel mai apropiat oficiu poștal pentru a fi returnat gratuit.

Pasul 3:Vă rugăm să ne anunțați imediat că ne-ați returnat pachetul. Pentru aceasta, utilizați formularul de contact selectând motivul „Returnare pachet” și spuneți-ne ce produse ne-ați returnat. Este esențial să ne furnizați numărul dvs. de comandă.

Dacă țara dvs. de livrare nu este menționată mai sus, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți pentru a vă pregăti returul.

Plata dvs. va fi rambursată imediat ce pachetul dumneavoastră a ajuns în depozitul nostru și a fost verificat.

Vă rugăm să rețineți că, exceptând cazul în care s-a convenit altfel, rambursarea se va face folosind metoda de plată pe care ați selectat-o inițial.

Returnări în cazul reclamațiilor:

Dacă articolele sunt deteriorate (de exemplu: sticlă spartă) sau conțin alte defecte, puteți, desigur, să depuneți o reclamație. Pentru aceasta, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți folosind formularul de contact.